Stap 3: Actie en Ondersteuning

maken wat werkt in minder tijd | interactie en connectie met jouw doelgroep | zichtbaar resultaat en effect

Klik voor uitvergroting.

Actie en ondersteuning

Frisser en sprankelender content maken. Waarmee je je doelgroep verrast, waardoor ze aangetrokken worden. Een zelfde boodschap op diverse manieren presenteren waardoor je meer mensen uit je doelgroep bereikt. Hoe ga je meer met minder doen? Als je slim omgaat met de informatie die je hebt dan heb je altijd content. ALTIJD.

De basis is op orde (stap 1) en je hebt een plan (stap 2), maar zonder actie is dit slechts een droom. Leuk maar je hebt er niets aan. Een plan is ook de theorie, de uitvoering in de praktijk kan soms anders uitpakken. Daarom stel je je plan bij op de praktijksituatie.

Content maken, in verschillende presentatievormen. Verspreiden op diverse kanalen. Verbinding leggen tussen diverse onderdelen. Contact aangaan met je potentiele klanten en bestaande klanten. Dát hoort er allemaal bij.

Ervaren, zien en meten wat in de praktijk het beste werkt. Alles om ervoor te zorgen dat je je subdoelen en je grote doel haalt.

Jij, je virtuele team of een incompany gaan aan de slag. Dan loop je tegen bepaalde zaken aan. Hoe fijn is het dan om ondersteuning en feedback te krijgen? Een vangnet maar ook iemand die met een frisse blik kijkt en meedenkt over oplossingen én die nieuwe invalshoeken aankaart.

Deze stap in het traject is lekker praktisch. Je leert precies hoe je de juiste content maakt, met welke tools en hoe je het op diverse manieren verspreid over verschillende kanalen. Als naslag is er een online omgeving met onbeperkte toegang.

Alle “HOE vragen” komen in deze stap aan de orde: Hoe je specifiek content maakt in diverse presentatievormen. Hoe je de juiste berichten maakt voor specifieke kanalen. Hoe social media werkt met zijn algoritmes. Hoe je meer doet met de content die je maakt. Hoe je tijd gaat besparen. En nog veel meer.

Hoe werkt het praktisch?
Het plan uit de tweede stap ligt er, of je hebt dit zelf al uitgedacht als je alleen deze stap wilt. We kijken naar alle losse onderdelen en je leert precies hoe je het aanpakt. Van idee tot en met het daadwerkelijk verspreiden.

Voor deze stap nemen we tussen de 3 en 6 maanden de tijd. Alles wat je maakt is direct inzetbaar, je investeert je tijd dus nuttig. Maar ook toekomstgericht, zodat je na deze periode het verder zelf doen.

Voor wie is dit geschikt?
* Voor elke ambitieuze startende ondernemer die zijn communicatie direct goed wilt aanpakken.
* Voor elke ondernemer die bezig is met zijn communicatie maar weet dat het beter kan.
* Voor elke ondernemer die professioneler wilt werken.
* Voor elke zelfstandig ondernemer: alleen of werkt met een virtueel team.
* Voor het MKB met een klein incompany team die verantwoordelijk is voor de communicatie.

Hoe werkt dit voor jou?

Interesse in deze stap? Denk je ook na over de andere stappen of heb je nog geen goed beeld?
Wil je even van gedachten wisselen of dit wel bij jou en je bedrijf of team past?
Vul dan het onderstaande formulier in voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Zo krijg je advies dat precies aansluit.
Geen zin in een formulier maar wil je direct contact opnemen? Bel mij dan op 06 41 38 74 86.

8 + 3 =

Onder andere gewerkt voor

Pin It on Pinterest

Share This