Stap 1: onder de loep

wat werkt voor mij wel en niet ? | waar liggen de kansen en mogelijkheden? | wat laat ik liggen?

Contentstrategie in 3 stappen | Stap 1 Onder de loep  | YolandaBurger.nl

Klik voor uitvergroting.

Onder de loep

Je bent al even bezig, op verschillende kanalen en op diverse manieren. Maar toch is dit het niet. Het kan beter, scherper, efficiënter. En alsjeblieft in minder tijd. Je hebt ook het gevoel dat er nog veel meer uit te halen valt. Maar wat? Trouwens, het kan ook wel wat frisser en sprankelender. Hoe?

Letterlijk alles wordt in deze eerste stap onder de loep genomen, want als deze basis staat als een huis kun je erop bouwen. Ook al denk je dat je alles op orde hebt dan is deze fase onontbeerlijk voor een succesvol resultaat.

Als je van elk cruciaal onderdeel alle kernpunten weet te benoemen dan weet je later ook hoe je ze met elkaar gaat verbinden. Dan gaat het bedenken en maken van content makkelijker, werk je effectiever en vooral efficiënter (tijdwinst!), weet je precies wat je op welk kanaal gaat vertellen, zit er structuur in je werkzaamheden en het allerbelangrijkste: je behaald het doel wat je wilt.

Content maken is leuk maar je wilt wel dat het wat oplevert. Bij de meeste ondernemers / bedrijven is dit niet het geval, gaat er alleen maar veel tijd in zitten en levert het niets op.

Wat als je precies de juiste mensen weet te bereiken met jouw content? Als er interactie ontstaat en als mensen daadwerkelijk jouw product, dienst of service afnemen?
Dat gaat niet zomaar, dat moet je wel verdienen.
Hoe?
Dat is precies wat er in deze stap in kaart wordt gebracht.

In deze stap wordt er een volledige analyse gemaakt in hetgeen je al doet én wat je laat liggen. Een super inzichtelijk document die je precies vertelt wat wel en niet te doen. Hier kun je op bouwen, hier wordt een realistisch actieplan opgemaakt.

 

Hoe werkt het praktisch?
We hebben een uitgebreide intake, er wordt een analyse gemaakt van al je communicatie met potentieel nieuwe én bestaande klanten en de verschillende routes van communicatie worden in beeld gebracht. Dat is wat je nu doet.

Daarna wordt er gekeken naar wat je niet doet en waar kansen en mogelijkheden liggen.
Maar ook hoe je meer kunt doen met hetgeen er al ligt, dáár ligt een hoop potentie.

Tot slot is er een afsluitend gesprek waarin alles besproken wordt.
De analyse omzetten in een concreet werkbaar plan?
Dan is er stap 2.

Voor wie is dit geschikt?
* Voor elke ambitieuze startende ondernemer die zijn communicatie direct goed wilt aanpakken.
* Voor elke ondernemer die bezig is met zijn communicatie maar weet dat het beter kan.
* Voor elke ondernemer die professioneler wilt werken.
* Voor elke zelfstandig ondernemer: alleen of werkt met een virtueel team.
* Voor het MKB met een klein incompany team die verantwoordelijk is voor de communicatie.

De beste manier om uit te vinden of deze analyse bij jou past is als we met elkaar kennismaken.

Hoe werkt dit voor jou?

Elke stap kan afzonderlijk afgenomen worden, per twee of de drie in zijn geheel.
Wil je weten of dit bij jou en je bedrijf past, of jij of je team er het beste resultaat mee halen, hoe de samenwerking verloopt?
Vraag een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek aan via het onderstaande formulier.
Kun je niet wachten? Bel mij dan op 06 41 38 74 86.

3 + 5 =

Onder andere gewerkt voor

Pin It on Pinterest

Share This